Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 18 noiembrie 2007

MANCARICA DE LINTE DE POST ''mico''






INGREDIENTE;


500 g linte, 2 cepe, 1 morcov, 1 radacina de patrunjel, 1 telina mica, un gogosar rosu, 2-3 catei de usturoi, 2 linguri de ulei, 4 linguri bulion, sare, 2 lingurite boia de ardei dulce, 2 foi de dafin, cimbru, salvie, piper.


METODA DE PREPARARE;


Am inmuiat lintea de seara pana dimineata in apa rece, dupa ce am spalat-o. Dimineata am scurs-o si am mai spalat-o ca sa indepartez cojile. Am pus-o la fiert si dupa cateva clocote am scurs-o din nou si am pus-o la fiert cu apa cat sa o acopere si foile de dafin, a fiert repede, in cateva minute. Separat am calit la foc mic ceapa cu celelalte legume taiate marunt sau la robot, mai putin gogosarul si usturoiul. Legumele calite le-am adaugat peste fasole, apoi gogosarul taiat bucatele, am mai fiert cateva minute, am adaugat la sfarsit bulionul. Dupa ce am stins focul, am adaugat condimentele si usturoiul pisat. In farfurie se mai adauga verdeturi si se serveste cu salata verde dar n-am avut si am facut din ridiche neagra. SALATA DE RIDICHE NEAGRA O ridiche neagra de 500g. am curatat-o de coaja, am spalat-o si am dat-o pe razatoarea mare a robotului, am frecat-o cu 2 lingurite sare si am lasat-o 2-3 ore, apoi am stors-o bine si am amestecat-o cu 2 linguri ulei de masline extravirgin.