Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

marți, 9 octombrie 2007

SUFLEU DE CIUPERCI CU BRANZA SI SUNCA ''danamursa''




Preparare;

2 conserve ciuperci taiate
2 cepe
4 oua
branza telemea cata vreti
3 lg faina de soia
4 felii de sunca taiata bucatele
1 felie cascaval mare ras pe razatoarea mare
sare,piper,condimente de care vreti,eu am pus cimbru

In tigaie am calit usor in 1 lg ulei masline ceapa tocata,apoi am pus ciupercile si le-am lasat sa se inmoaie putin.Intr-un castron am pus branza cubulete,sunca,amestecul de ceapa si ciuperci din tigaie,cascavalul,am adaugat galbenusurile,condimentele.separat am amestecat faina de soia cu apa cat sa iasa un sos ca o smantana subtire,am pus-o peste amestec,apoi am trantit albusurile spuma.
Le-am pus in forma cu hartie de copt putin unsa si la cuptor pana s-a inchegat bine.am scos tava,am mai ras pe razatoarea mica cascaval,l-am acoperit si l-am mai lasat la cuptor inca 10 minute.