Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 18 noiembrie 2007

PANDISPAN CU FAINA DE SOIA ''mico''






INGREDIENTE;



6 oua (reteta era cu 5, dar ale mele erau f. mici) + 1 lingura de apa, 4 linguri fructoza, 6 linguri de faina de soia (IG=25), 1/2 lingurita de praf de copt, o mana de coacaze (sau ce altfel de fructe aveti voi), 2 linguri pline cu cacao.

METODA DE PREPARARE;


Mai intai am separat ouale, si am batut galbenusurile cu fructoza,apoi am adaugat apa, praful de copt mestecat cu faina, cacaoa, coaja rasa de la 2 portocale si de la o lamaie, scortisoara, o fiola esenta de vanilie (am pus atatea arome, pt ca mirosea ingrozitor faina de soia, dar dupa copt nu s-a mai simtit, chiar frumos mirosea), coacazele. Mi-a iesit o coca f groasa, nu puteam sa o mai amestec, asa ca am pus cateva linguri de lapte degresat care nu erau in reteta)
Am batut albusurile spuma si am adaugat la compozitia de faina jumatate din albusuri. Dupa ce am amestecat prima jumatate de albusuri, am adaugat a doua jumatate, amestecand cu miscari verticale (de sus in jos).
Am turnat pandispanul in tava (tapetata, unsa, daca nu e din teflon) si am copt-o in cuptorul incins in prealabil, 35 minute, la foc potrivit.






Atentionare! Pt. acest tip de pandispan,coca trebuie sa nu fie subtire de fel! Trebuie sa cada din lingura, dar sa cada in cocoloase, nu intr-o "panglica". La aceasta coca adaug albusul batut spuma si atunci devine foarte pufoasa. Praful de copt o va ajuta sa creasca perfect chiar daca este mai grea, si de asemenea bezeaua o face mult mai usoara.




SECTIUNE.