Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

joi, 4 octombrie 2007

CIOCOLATA DE CASA ''danamursa''

Retzeta de ciocolata[80%] e simpla:200 gr cacao,o cana de apa si vreo 7 lg de fructoza le pui la fiert pe foc mic pana se ingroasa,amestecand incontinuu.Apoi inchizi focul si pui 200 gr de lapte praf,chiar 250 gr,putin cate putin avand griuja sa nu faca cocoloase,2 esente de rom si la sfaresit merge cam o juma pachet de unt,eu am pus cam 1/6 din pachet,f putin,am vrut sa evit un pic untul,dar trebuie ca sa se intareasca,mie mi-a ramas un pic ca guma.Pui pe folie de aluminiu,intinzi pasta cu mana umeda de ulei,o impachetezi si la frigider cu ea.Eu am avut si niste alune pe care le-am rasnit,erau neprajite ca sa aiba Igul mai mic,se simte ca sunt neprajite dar nu ma deranjeaza,stiu ca pot sa mananc mai linistita.Se pot pune coacaze,iese ca ciocolata din comert cu stafide,o nebunie. Iese cam 7 ciocolati.
Timp de preparare;15min.