Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 7 noiembrie 2007

VARZA A LA CLUJ ''doi_4friends''

Deci, am folosit urmatoarele ingrediente :
-750 g varza murata stoarsa,taiata marunt
-5-600 g carne pui (eu am tocat niste pulpe dezosate pe care de asemenea le aveam in frigider)
- 2 cepe
-2 linguri bulion
-3 linguri ulei de masline
-marar uscat, cimbru, piper
-cateva felii de sunculita afumata
Am tocat carnea si am taiat marunt varza

Am taiat marunt 2 cepe, dupa care le-am amestecat cu varza, adaogand totodata mararul,cimbrul, piperul si bulionul subtiat in putina apa






Am pus in cratita un strat de compozitia cu varza, un strat de carne, iarasi varza, iarasi carne, si ultimul un alt strat de varza. Am pus 3 linguri de ulei deasupra, ca si sunculita taiata felii






...si tzust la cuptor pentru cca 1 ora, chiar o ora si jumatate.